Monday, April 25, 2011

DRAMA..DRAMA..DRAMA..!!

Wahhhh..lame gler tak berupdate blog..
Oleh kerana hari nie bos pun MC so bleh la nak update blog..padahal bleh jerk nak update hari2 tp "M" BESARRRR PUNYERRR.. 

Malam tadi sementara menunggu cite awan dania start kol 9.30 aku dok la tgk dulu drama baru kat TV3 tajuk JUVANA..wahhh best la cite tue..sampai terlupakan cite awan dania..huhuhu..
tapi betul2 ker bdk2 tue kene buli kalau kat sekolah mcm tue..mmg la diaorg semua gangster tp ble dah kene buli ngan senior2 yang lebih gangster ajer lembik ko!!!
cikgu2 ngan warden2 pun garang ko!!!
takut plak aku tgknye tp nak tgk gak..
pelakon2 tue pun aku tak penah tgk berlakon pun sblm nie kecuali ade la 3-4 orang jerk..
tak sabar nak tunggu episod minggu dpn ble ade cikgu perempuan baru datang situ..ajer cikgu pun diaorg buli gak..mmg korg gangster btul la!!!

Satu lagi drama yang aku tgh kemaruk tgk cite indon KEJORA DAN BINTANG.. walaupun citer tue asyik nangis jerk 24 jam tapi nak gak tgk..yang paling aku suke nak tgk si janet tue..jahat gler tp lawa le sesgt2..mate beso galak ko!!!
drama tue dah nak abis dah minggu nie..tak dapat la tgk mate janet yang beso tue lagi..huhuhuhu..
ari2 tak sabo nak tunggu kol 6.30ptg semate2 nak tgk drama tue tau..oh..I LIKEEEEE!!!!

Tiap2 mlm aku ade favourite cite yang wat aku tertunggu tau..
ari isnin - cite awan dania + juvana (wajib)
ari selasa - dia atilia (wajib)
ari rabu - showdown (kadang2 layan gak la)
ari kamis - mantera anjasmoro (wajib)
ari jumaat - MAHARAJA LAWAK..I LIKEEEEEE SESGT!!!!! (wajib)
ari sabtu - AF (bleh la kadg2 lyn gak la)
ari ahad - mentor (wajib)

Wahhhhh..dasat btul la..bz btul aktiviti aku hari2..wakakakakakakakakakaka..
so ble ade bola kena la cik abg aku mengalah..tp kalo favourite club dia yang main (DIE HARD CHELSEA FAN la sgt kn!!!) same waktu ngan cite favourite aku so ape lagi gado ar..takde ar..salah seorang kene la beralah..dan selalunye cik abg yang beralah gi tgk kat kedai mamak..huhuhuhuhu..tp kadg2 aku pun beralah la gak..saje bagi can..
ok la daaaaaaa......nanti i update blog lg k..



1 comment:

  1. daya, kamu di tag

    http://ellnekimura.blogspot.com/2011/11/waqheh-tag-dan-kita-lihat-siapa-yang.html

    ReplyDelete