Thursday, January 6, 2011

Aqif..Oh..Aqif..

Si aqif berak2 la plak..dari semlm smpi pagi tadi.. Ckit-ckit jerk plak tue macm cirit..semlm jerk dari aku blk keje smpi nak tido 4 kali tuko pampers (botak kepale ibu bli pampers jerk kalo ari2 camnie..huhuhu)..sampai dah merah tontot dia tp tak plak meragam..senyum2 mcm biase jerk..

Mak aku kate biasenye bdk berak2 nie sbb nak amik 'upah'..maksudnye nak pandai ape2 la tue..aqif dah pandai meniarap so nak pandai ape plak ek..merangkak ker???? mcm pg tadi seblm aku mandi tgk molek jerk dia tido pastu pas mandi masuk blik tgk dia dah meniarap sambil tgk jerk bapak dia tido yang tak gerak2 tue (tido mati la tue..laki aku mmg buruk mate ckit)

Aku pun bukak lampu pastu dukong dia..dia bleh plak senyum2 kat aku..pastu aku terbau satu bau yg biase aku sedut sejak bergelar ibu nie..tgk2 pampers si aqif berak lg..tp byk gak..maybe sbb ble mlm aqif fully BF so tue yg hasilnye kuar byk..huhuhu..

Agaknye nak pandai epe la ek si aqif nie..
Aqif..oh Aqif..nak pandai ape nie syg..


4 comments:

  1. susu anmum..mule2 dulu bagi susu snow pastu asyik muntah jerk..try tuko anmum ok plak tgk dia minum laju jerk..anak ko fully BF kn? Bagus ar..jimat xyah bli susu tue..aku ble mlm bagi susu bdn,siang anmum la..

    ReplyDelete
  2. Tadi kita komen tapi mana pulak komen tu hilang?

    ReplyDelete
  3. Oh ini Aqif yang pipi dia nak kena cubit tu. Jangan nakal-nakal nanti Acik Ella gigit pipi tu ye. Oh Aqif

    ReplyDelete