Monday, January 10, 2011

Tahniah..Tahniah..Tahniah..

Ucapan tahniah nie nak tujukan khas wat anak buah aku yang bernama Muhammad Aliff..sbb ape??? sbb dia salah seorang yang terpilih masuk ke MRSM Gemencih di atas kejayaan mendapat 5A dalam keputusan UPSR thn lps..so di atas kejayaan dia tue aku n suami mmg niat nak bg adiah hp..bkn hp mhl yang ade camera tue pun..hp biase2 jerk..bleh la nk dgr lagu MP3..tp hp tue dah bg awal sbb alip mengelat dok mintak2 adiah mase percubaan UPSR dpt 5A, ari2 dok tanye ble nk bg adiah..MENGELAT!!!

Semlm alip dah pun daftar masuk ke MRSM Gemencih..sory auntie nora tak dapat hantar alip same2 ngan ibu coz aqif punye appoitment klinik pun semlm gak la.. tak sempat nak call alip lg utk tau camne agaknye ble duduk jauh dr family..aku call along (ibu alip) pun tak angkat gak..bz kot..

So..tggl la sorg lg anak bujang kat umah kak long aku iaitu affan..mesti ari2 dok gado ngan kakak aku..affan nie lain ckit orgnye..mulut mcm pompuan ckit..becok tak sudah..same sebijik sebejon mcm mak dia gak..ajer pening la kepala abg ajak ari2 bini ngan anak bujg dia dok bertekak jerk..affan dah masuk darjah 4 thn nie..

Ucapan tahniah gak buat anak buah aku sorg lg iaitu afif (anak angah) yang mendapat 4A 1C..tp afif tak mau gi sekolah asrama,tak mau jauh2 dari family..nak dok bwh ketiak family jerk..aku tak bg lg adiah kat afif sbb nk bg hp tp dia dah ade hp yg lg canggih dari hp aku la..malu jerk nk bg..huhuhu..nnti auntie nora n uncle amy pk kn adiah yg sesuai yerk..ape ek???

Sebenarnya aku br prasan dah beso rupenye anak2 buah aku..dah sekolah menengah dah..cepatnye mase berlalu..emak dan abah aku pun dah ade 7 orang cucu dah tp 6 hero..sorg jerk heroin..ajer gamat la umah mak abah kalo semua balik kg serentak..k lah jom lyn gmbr anak2 buah aku..
 
Gmbr mase kat umah along..
  





Dari kiri- afif (yg wat peace), alip, along pegang anak aku, affan,
yg blkg tue trisya (sorg jerk heroin)

p/s : Kalo along tau aku masukkan gmbr dia mesti dia bising..huhuhu..

2 comments:

  1. kem salam kt along ea hidd... rindu la pulak zaman kite-kite dulu kala... tahniah alip

    ReplyDelete
  2. aku pun windu zaman dulu2 kala..zaman mase kite dating merempit..ko ingt x??? huhuhuhu..
    yana, ko dpt kad jemputan abi kawin tak?

    ReplyDelete